jaga11.jpg?1604435614

2021-04-04
Sova hela dagen

Sovit hela dagen, det har jag gjort...fortfarande kl.16:40 är jag sömnig...stigit upp nu men trött är jag...sådant här kan hända då och då...måste börja röra på mig nu...tvätta mig, laga mat och äta...magen skriker efter mat.

2021-04-02
Tittar / läsar-siffror

Det blev som jag trodde att antal personer som kollar min blogg, blev mindre på grund av mina vecko-inlägg...men det får vara så...jag har bestämt så, det sparar lite min tid göra så här...så jag accepterar deta.

2021-04-01
Sovit gott :)

Sovit hela örmiddagen och lite av eftermiddagen också...vaknade kl. 14:25...vad förvånad man blir när man sovit så länge...ingen mat i magen ännu...vaknade precis lagom till bb's lagtävling ;)

2021-03-29
Vad laga till middag

Ibland kommer denna eviga fråga, vad äta till middag...vad gör man då om man inte kommer på något...då brukar det för mig iaf bli pommes och något vegetariskt till det plus grönsaker...just nu är jag inte sugen på pommes heller...kanske vegetarisk ärtsoppa från burken...bara att värma...och macka till det...har inte ätit någon frukost eller lunch idag, men är inte hungrig...har ju sovit nästan hela förmiddagen.
Dagarna går sakta framåt...men åren tycks försvinna oerhört snabt...nåja, mat måste man ha, oavsett om man är gammal eller ung :)