Vad tror du är orsaken till att kritisera andra och gå så långt som att tolka andras skrifter och se dem som orn det var riktat bara för dig och för dig och dig ???
Varför kan du inte läsa direkt vad som är skrivet och lämna bort tolkningen och fantasin att det bara skulle vara skrivet för dig ???
Om du inte känner för mycket när du läser skrifterna och bara fördjupar dig på ord och meningar utan tolkning, mår du mycket bättre, du känner dig inte utpekad på grund av skrifterna när du förstår vad du läser.
Jag kritiserar inte mycket någon personligen, det är inte min vana, men ibland faller jag också, tyvärr är jag inte perfekt
Att förstå läsning, eller snarare missförstånd av det du läser, leder alltid till en minskning av självkänsla och obehag på grund av det.
Det är väldigt viktigt att försöka lära sig att älska sig själv så mycket att man accepterar sig själv, gillar sig själv och därför inte ångrar ens egna fantasi som man ser i andras skrifter. Så det är bäst att lämna fantasi och tolkning av andras skrifter.
Jag medger att det inte är lätt, men med tiden blir det lättare så länge du lär dig det med tiden. Men ibland känner du dig fortfarande dålig om du börjar fantisera,
 föreställa dig andras i skrifter. Men bli inte avskräckt.
Så du får inte ge makt till negativa känslor på det sättet, du måste arbeta med dem för att utvecklas.

vi.alla.jpg?1591417256