Jag har blivit gammal, jag ser gammal ut, 
men i sinnet är jag fortfarande ung ;) 
att bli gammal, det går sakta fram, 
helt plötsligt märker man att man är gammal, 
man skall inte vara rädd att bli  gammal, 
för alla blir gamla någon nång, det är livets gång det, 
man skall leva och njuta av livet även fast man är gammal, 
man måste alltså acceptera att är gammal, 
man kan ju inte förbli evigt en ung människa, det skulle vara emot naturen det, 
tycker synd om kvinnor som skönhetsoperer sig och är rädda att åldras, 
det är faktist rätt så skönt att vara gammal, iaf om man är frisk, 
man behöver inte arbeta utanför hemmet längre, det uppskattar jag mycket, 

som man kan se, så visar jag mitt gamla ansikte här i bloggen, 
ålderdom är ingenting att skämmas för, 
samhället bryr sig inte om oss gamlingar numera, 
men vi vet vårt värde som människor, 
vi lever och njuter av livet precois som unga gör, 
vi har känslor, tankar, åsikter och livserfarenhet.

S2.jpg?1588860916