JAG---40.jpg?1563671284

Att våga, 
är häftigt :)
Vågar du säga dina åsikter t.ex om politik eller religion? ..alla vågar inte det...jag vågar ganska mycket, konstigt nog fast jag är känslig...tror det är så att med åren har jag vuxit iaf i vissa saker :)
Jag skulle inte kunna bara hänga med eller så...anser att det är varje människans rättighet att yttra si om sina åsikter...
Anser att det är lättare att t.ex skriva om religioner och politik, än att skriva om mitt liv...anser nämligen att mitt liv är mitt och det intresserar inte mycket av andra människor...lite skriver jag väl om mig själv, det är klart...men menar att jag berättär t.ex här inte varje dag vad jag gör :)
Kanske det är så att jag vill inte, vill ha privat livet i fred för det mesta...men mina känslor kan jag skriva ganska mysket om...
Känslolivet är mycket intrtessant, mina och andras...det är ganska lätt att ofta att läsa mellana raderna vad folk menar men säger det inte rakt...