m-hatt-rosa-4-40-NY.jpg?1563671009

Det känns liksom att ålderdomen ger vissa friheter för mig, 
att vara äldre är inte att vara bättre än andra, nej, 
men med ålderdomen kommer självsäkerheten, 
man liksom har levt länge och nu njuter man av livets höst så att säga, 
varje ålder har sina saker, även ålderdomen, 
man skall ta vara på sig själv och njuta av livet så gått det går, 
jag ser inte ner på unga eller så, tvärtom önskar dom all lycka, 
anser nämligen att undomar är Jordens nästa generation, 
dom skall ärva Jorden av oss äldre, 
orden är lite virriga just nu, är jätte trött, borde lägga mig, 
men här sitter man och ugglar jag och pratar om mina känslor, 
känslor är viktiga, mycket viktiga, vi människor är känslomänniskor, 
vi lever genom våra känslor, alltid, 
därför bör man skapa positiva känslor i sitt liv, även på nätet, 
känslorna visat hur vi mår