Ta tag i din aggressivitet.

Varför har vissa människor så mycket aggressioner? ..Varför tar dom inte tag i sina aggressioner? ..Kan det vara så att dom vet inte att dom är aggressiva? ..för man kan ju vara aggressiv på många ilika sätt...vissa är aggressiva passivt...passiva aggressioner kommer fram t.ex att man leker stumskola, är tyst mot dom som man är arga på...sedan det där utåt riktad aggressivitet...

Har diskuterat detta i ett utländsk diskussionsforum...vet ni vad dom flesta gjorde där? ..dom började anklaga mig som tog upp detta...dom inbillade att jag hade dolda aggressioner när jag tog upp ämnet...och dom började skälla på mig jätte mycket...dom visade aggressioner mot mig...nåja jag brydde mig inte, fortsatte bara att prata om aggressioner...men dom gav sig inte...fortfarande skällen dom på mig där om detta :)

Det är bara att konstatera att aggressioner finns.
Men varför vill den aggressiva inte bättra sig? ..är dom verkligen så blinda? ..eller leker dom bara?
Jag har märkt att många känner igen sina aggressioner men vill inte prata om det, istället vill dom stämpla andra som aggressiva istället...på så vis slipper dom prata om sina aggressioner...dom lurar sig själva.

Det är klart att alla är aggressiva någon gång...men det där att vara aggressiva så ofta, det liksom går åt fel håll...aggressiva mår ju inte bra och genom sin aggressivitet förpestar dom även andras liv.

naturA.jpg?1586946119