Nät man känner sig annorlunda än andra, 
kan man faktist må mycket illa, 
men med tiden lär man känna sig och acceptera att man är lite annorlunda än alla andra, 
då blir livet mycket lättare att leva, 
för mig tog det mycket lång tid att lära känna mig själv, 
jag behövde bli äldre, gammal för att känna mig själv, 
bättre sent än aldrig, 
annorlunda, hur menar jag? 
jag är känslig, känner hur andra mår i min närhet, 
känner vad dom behöver, men självklar säger jag inte det till dom, 
att känna negativa vibrationer från andra, kan vara jobbigt, 
det tar på krafterna att putta bort deras negativa energier, 
samt att det är arbetsamt när negativa människor agerar som energitjuvar, 
när dom försöker suga ens energi hela tiden,, 
har lärt mig att ignorera oftast allt detta, 
för jag vill må bra, så är det, 
accepterar mig sådan här jag är numera, älskar mig.

1cjag6.jpg?1579185951