Min näsa känner alla dofter...även små minimala dofter som andra känner inte...detta är bra oftast...men ibland är det jobbigt att ha det så här...tänk efter, näsan känner ofta underbara matdofter och jag blir sugen på mat...måste då försöka stå emot, för det är ju inte bra att äta för mycket och ofta...
Tyvärr, man blir inte mätt av goda matdofter...tvärtom, man blir mer sugen på mat
Jag brukar känna röklukten långt före andra...parfym och svett i bussar och tåg var en pina för mig...fick hostattacker och mådde illa av svettlukten...på jobbet var det några män som luktade svett enormt mycket...lunde inte vara i deras närhet...en hade blöja och han stank ofta bajs, tänk, en vuxen mans bajs...jag mådde så illa att det var hemskt....
När dofterna är goda dofter, kan jag njuta av det och röklukten varnar mig alltid före andra
Att ha det så här...det har jag accepterat för länge sedan...det är liksom jag det här...enormt extremt bra luksinne är en del av mig.

see2.jpg?1590156368