ba3.jpg?1612092088

2021-03-12
Stormen Evert är över nu

Jag gick igfaktist ut i stormen en liten stund...älskar när det stormar...oj  vad det blåste och snöade...det blev en kall upplevelse...kall me frisk.år 

2021-03-11
Händer inte mycket under pandemin

Allt rullar sakta fram...händer inte så mycket...bara det vanliga vardagliga livet rullar sakta fram, dag efter dag, månad efter månad...under pandemin har jag varit mest hemma...går ut bara om jag måste...så här hemma händer det inget särskilt...man liksom bara är...liksom väntande på slutet för denna pandemi...det har fungerat bra att ara hemma...mår bra.

2021-03-09
Att laga mat

Mat måste man äta för att kunna leva, mat måste lagas eller iaf värmas, år efter år lagar jag mat, svårt ibland att variera med maten, vissa dagar tar det emot, andra dagar kan jag laga mat för 2-3 dagar i förväg, idag skall jag äta potatisgryta med grönsaker och stekt lax, grytan lagar jag i traktörpannan, snabbt färdigt det blir och smakligt blir det, till detta ett par smörgåsar kanske och havremjölk att dricka denna gång.