Tröttsamt att titta på...årets deltagare är oerhört barnsliga...sedan det där att dom fick inte pakta gjorde dom ännu barnsligare när dom började leka  sin lek "älska varandra"...det är ju hyckleri från deras sida...det är inte att älska varandra och sedan bakom andras ryggar snacka skit om andra.
Jag för min del tittar numera ganska sällan...orkar inte med dessa barnsliga obildade ungdomar...skall dock försöka titta på tävlingar om tiden räcker för det...analyser kommer jag att göra vilket fall som helst då och då...det är det jag gillar, att analysera...vad finns kvar att analysera, knappast något...
Förr i världen var BB lite annorlunda...det hände mer och deltagarna fick verkligen kämpa på sin plats i huset...nu är det en lekstuga för obildare mediakåta  ungdomar...obildade menar jag att dom har mycket små kunskaper, dom är dåligt allmänbildade...säkert skoltrötta och människor som hade inte förmågan att utbilda sig...nu skall jag inte generalisera, några enstaka har väl varit välutbildade, men oftast lyser dom med sin frånvaro...det är ju så att det har alltid varit mest bara dessa obildade ungdomar som är mediakåta och söker sig till dokusåpor.
---------------------------------------------------
Det här var en sur salva från mig till tv4 
😆

ase1.jpg?1604435473