JAG---40.jpg?1563671284

Jag njuter av livet just nu, 
känns underbart att leva och må bra, 
hälsan är någorlunda bra, 
psykiskt mår jag numera ganska så bra, 
med andra ord, livet leker, 
Det känns oerhört underbart att ha denna underbara känsla...att kunna njuta av livet...jag gör inget specielt...jag bara är...det räcker för mig...har inga större förväntningar heller...njuter av att leva i nuet...planerar knappast något heller...lever fritt och det känns i varje nerv i mig...att vara fri, det är livet det...
När jag fortfarande arbetade, mådde jag dåligt...stressen var hemskt...alla stressade och skällde på varandra...ryggen höll på att slut...
När jag blev pensionär, öppnades ett nytt kapitel i livet för mig...jag blev fri från alla måsten så småningom...det tog tid att lugna ner mig...men till slut lyckades jag...det är inte farligt eller ledsamt att bli gammal...tvärtom, det öppnas ett friade liv...ett liv där jag gör för det mesta det jag själv vill...känner mig lycklig.