ma3.jpg?1617359969

2021-04-10
Sovit hela dagen

Idag la jag mig på morgonen...sovit hela dagen...vaknade ca kl. 17:00...började direkt laga mat till idag och delvis till imorgon...min son har gått till sig och här sitter jag nu ensam...mår bra av att vara ensam...ensam med mina tankar...tiden går...allt vad som finns skrivet idag på bloggen innan detta inlägg, har jag lagt i förvärg så att säga ;) ..nu skall jag titta på en serie och njuta av livet.

2021-04-09
Vaccin tillgänglig för mig nu :)

Läste igår att min åldersgrupp står nu klar för att få vaccin...kollade på vårdcentralens webbsida och det stämde...skall ringa dit nästa vecka och boka tid...men man får väl astra senecas vaccin tror jag och det känns inte riktigt bra...men tror att jag tar sprutan iaf.

2021-04-09
Sovit mycket

Sov förra batten...ändog sov jag lite på förmiddagen...och jag sov på eftermiddagen med tvn på...vaknade kl. 16:00...fick brottom att sätta på långkokaren så får jag mat senare på kvällen...har alltså sovit mycket under denna dygn, enormt mycket......hur är det nu...nja, mår faktiskt bra...kanske är det så att ibland behöver man sova mycket och samla krafterna eller vila för att få mer kraft inom sig.

2021-04-07-kl-02:27
Vaken på natten

Är ofta vaken på nätterna...sover lite si och så...men sover ordentligt men oregelbundet...det är tyst på natten...gillar tystnad...är lite av enkvälls- och natt-människa...har alltid varit det...jag trivs även i min ensamhet i nattens tystnad...är glad att jag uppnåt på äldre dagar ett slags harmoniskt liv...ingen stress...då är även tankarna positiva...då mår man bra :)