Du prövas, 
svårigheter kommer, 
sträva framåt, 
vad en god människa, 
kämpa framåt, 
kämpa klokt, 
tappa inte modet, 
håll dig lugn, 
allt bra blir.

Om man vet att man försöker vara så vänlig som det bara går, man är för fred och man älskar sämja...om då någon försöker påstå motsatsen...det är då man testas, prövas ...ens mentalitet, trovärdighet sätts på prov...Då gäller det att inte låta sig påverkas...är den du är...det gäller att fortsätta som vanligt...förhoppningsvis kan man hålla sig lugn och inte gå tillmotattack....Ibland prövas man verkilgen jätte mycket. Det finns alltid någon som försöker göra allt för att få en att falla till samma nivå som den som testet ger...Min tro är min tro, din tro är din tro. Om du tror inte, är det din sak, men låt mig tro. Min tro ge mig lugn, harmoni, styrka...Lugn, lugn, bara lugn, ge inte efter för frestelsen att börja ordkriga, håll dig utanför.