medsjal-a.jpg?1585702088

Hienoa, että rakastat lähimmäisiäsi :)
Ja onhan se niin, että miten ja millä tavalla
rakastaa itseään, niin se heijastuu myös siitä
miten rakastaa lähimmäisiään.

Minulla on sellainen periaate, että ihmisiä voi
rakastaa, mutta eräitä ihmisten tekemisiä ei voi
rakastaa ja jos on huonokäytöksinen, niin en
kunnioita haistattelevaa ihmistä, enkä myöskään
ainaisia riitelijöitä ja kiukkuilijoita. Rajansa kaikella.
Mutta sisimmässäni rakastan heitäkin, vaikka
en hyväksykkään sitä huonoa käytöstä.

Minulle kiukkuilijat sanoo: 
Minulle huudetaan, joskus että en ole henkinen
kun sanon
rakastavani kaikkia. Ei-henkisyydeksi on myös
sanottu sitä, kun en halua riidellä ja jätän riitelijät
riitelemään keskenään. Ei-henkiseksi sanotaan
myös minua kun en kuunioita haistattelevia ja
seksihulluja henkilöitä jotka vaativat
kunnioitusta itselleen :)

En ole koskaan sanonut, että olen henkinen.
Olen vain ihminen joka yrittää parantaa tapojaan
ja olla riitelemättä ja tietenkin yritän kasvattaa
sisäistä minääni, miksi sitä nyt itse kukin haluaa
nimittää.
---------------------------
ei kannata vä'littää huutelijoista, huutelijoita 
on...amtaa heidän olla...antgaa huutelujewn mennä
ohitse aivan kuin huomaamatta...ei saa antaa 
huutelujen pahoittaa mieltä...