Som en lycklig fånge mellan fyra väggar, 
så kan man säga att jag lever just nu, 
får allting serverat liksom, 
behöver inte handla, inget apoteks-besök heller, 
hela världen min finns nu bara i min lägenhet, 
fortfarande går detta jätte bra, 
jag njuter av denna isolering, mår hur bra som helst, 
är medveten att alla njuter inte av isoleringen, 
men huvudsaken för mig är att jag njuter, 
varför njuter jag? 
det vete "gudarna"...inte vet jag, 
Är liksom inte beroende av att ha folk i närheten hela tiden, 
har alltid uppskattat ensamheten, 
det finns ju data, telefon och TV, 
man kan alltså ha kontakt hela tiden med andra, 
hur länge skall detta pågå?
Ganska länge skriver tidningar, 
Nåja, jag kommer att stå ut med denna isolering. 
känner mig lycklig att jag mår bra. 

skrattar.jpg?1585524077