Jag har blivit anklagad förut att jag kritiserar inte...alltså att jag ger inte personlig kritik...detta hände länge sedan...kvinnan krävde att jag skulle nerätta vad jag tyckte om hennes utseende, om hon var vacker...men jag kunde inte ge kritik om hennes utseende och ville inte ljuga heller, för jag antog att hon vill höra att hon är vacker...men i verkligheter var ju hon en alldeles vardaglig kvinna...hon var så arg på mig att hon nästan slog mig och skrek hur jag var konstig som inte kunde säga något om hennes utseende.
------------------------------------------------------------
Jag kritiserar väldigt sällan människor...självklart sker detta ibland, men inte allför ofta...tycker att personlig kritik är av ondo...och meningen är ju inte istället att ljuga för att fjäska heller...
----------------------------------------------------------
Personlig kritik är inte nödvänligt...iställer skall man försöka vara vänlig.

jaga11.jpg?1604435614