Här sitter man och reflekterar sin tid i isoleringen...det har gått ganska så bra, för jag är ju inte helt isolerad och ensam...konstigt nog har jag inte tröttnat ännu...tvärtom skulle jag påstå, jag gillar att ta det lugnt...är inte beroende av att ha folk omkring mig hela tiden...jag uppskattar faktiskt lugna stunder och ensamhet...konstigt nog tiden går framåt också snabbt...jag har inte ens gått ut, inte en endaste gång...har hållit mig inne...gymnastiserar varje dag minst 3 gånger 10 minuter...måste hålla kroppen i gång.

Och vem vet, jag kanske har haft corona redan...sista veckan när jag handlade själv,  försökte jag vara försiktig...gick till affären mycket tidigt...då var det inte många kunder inne i affären, men när jag kom till kassan, så nös kassakillen flera gånger, vad fan tänkte jag...jag hade handskar på mig hela tiden i affären.
Efter ca en vecka fick jag lite feber, jätte ont i hela kroppen ja ett hemskt torrhosta...det gick äver på 2 till 3 dagar.

Jag fördriver tiden med att titta på tv, titta på Netflix, läsa, vila, gymnastisera, äta, laga mat, umgås med folk i ett utländsk forum...telefonen är viktig också.

Undrar hur länge detta skall pågår?

jagA1.jpg?1584470987