jaga11.jpg?1604435614

2021-04-18
Har ångrat mig

Skall imorgon ringa och fråga om jag kan få en tid till vaccin..hoppas det inte är för sent...man vet aldrig hur människor i maktposition agerar.

2021-04-14
Tackade nej till astras vaccin

Tackade nej till astras vaccin...jag var rädd för denna vaccin...så nu får jag vara utan...hur länge...det vet jag inte...kvinnan jag pratade med blev arg och hon ville inte ens svara på mina frågor om vacinet...jag gillar inte personer som är sura och arga i telefon när kunderna ringer...kunderna har alltid rätt.

2021-04-14
Bokat tid till vaccin

Idag bokade jag tid till vaccin...dom kommer senare att ringa mig och ge tid...det blir troligtvis astras vaccin...vill inte gärna ha det, men får ju inte välja heller...så blir tvungen att ta astras, för vaccin vill jag har trots allt...hoppas bara att man blir inte allvarligt sjuk av vaccinet...men men...troligtvis vill jag inte ha astras vaccin...när dom ringen, säger jag nej att jag vill vänta på en annan vaccin.

2021-04-12
Vilket oljud

Vilket oljud det är när hissen håller på att renoveras och bytas ut...hela dagen, redan lite efter 7 på morgonen började dom...jag har varit vaken hela natten...har inte kunnat sova på förmiddaggen, det låter hemskt...ok. då skall jag snart laga middagen färdigt...få väl lägga mig och sova lite när dom slutar jobba med hissen.