jags2.jpg?1604435486

Dessa "90 day" program...börjar lite tjatigt...samma par håller på i olika relityprogram...hittar inte produktionen nya par...tycker det blir lite tjatit med dessa gamla ansikten hela tiden...gillar matlagningsprogram, men detta är löjligt...tittate i usa ställer frågor till paren som lagar mat och det lilla jag tittade av första avsnittet, gälde grågorna sex...vem är intresserade vad paren gör i sängen...
Trodde att det skulle vara en helt vanligt matlagningprogram...men icke sa nicke...jag kommer iaf inte att se mer av detta...det finns annat vettigare att titta på.
Jag förstår att det är coronatider...men ändog...för mycket blir alltid för mycket...det finns ju redan det där "Pillow talk", det räcker gott och väl tycker jag...i början tittade jag det men tröttnade sedan...är faktiskt inte intresserad av vad dessa bekanta par från "90 day" tycker om olika avsnitt och olika andra par...nej...nu räcker det. ;)
Produktionen i usa mjölkar och mjölkar dessa gamla bekanta par...vanliga 90 day är populär...men att mjölka så där, inte kul alls.