JAG---40.jpg?1563671284

Redan på morgonen hade jag oerhört ont i högra handens tumme...jätte ont och när jag rör tummen ökar det onda...jag vet vad detta beror på...det bli väderomslag...kollade Yr, och visst, inatt väntas ganska mycket regn, ovanligt mycket...jag känner ont alltså i någonstans i kroppen flera timmar innan ovädret eller regnet kommer...just nu har jag också en tung känsla i huvudet...Nu väntar jag bara på regnet att sedan slippa detta obehag...ju äldre jag blivit, desto mer ont  får jag...det är bara att stå ut med det...detta började redan när jag var tonåring...jag har nånonting reumatisk i mina leder...det konstaterades för länge sedan....
Det är ganska jobbigt för detta påverkan hela mitt liv under dessa timmar innar ovädret kommer...jag mår alltså inte bra...det gör ju ont.
Ah vad jag önskar att ovädret skulle komma redan nu...men nej, ovädret kommer ca 23:00 tiden på natten. 
☁️ 🌧
Fast jag mår dåligt när det gör ont, mår jag samtidigt bra, för jag vet vad detta är för något.
Det gäller alltså att hålla humoret uppe 
Jag älskar regnet 
😘

Läs mer här
- illvet -