Känslan under corona-tider nu lugn är, 
först blev ja lite rädd, 
början av mars isolerade jag mig, 
ville inte ta risken att smittas av corona, 
jag tillhör ju en riskgrupp, 
nu har det gått över 5 månader, 
psyket mår fortfarande mycket bra, 
känslan att livet går vidare känns oerhört skönt, 
man måste ta hand om sig på bästa möjliga sätt, 
isoleringen har stärkt mig tror jag, 
känner en inre frid, ro, och harmoni, 
saknar inget i livet heller, 
är faktist nöjd med mitt liv just nu, 
är oerhört tackasam att min son hjälper mig dagligen, 
gymnastiserar dagligen 2 gånger 20 minuter, minst, 
vill hålla konditionen någorlunda bra, 
önskar att alla mådde så här bra i sin isolering och 
att alla i riskgrupper verkligen isolerade sig, 
önskar också att folker där ute skulle vara rädda om sig och andra, 
sprid inte smittan vidare, tänk på andra.

sa1jag.jpg?1595818725