m-hatt-rosa-4-40-NY.jpg?1562073054
Oh vilka vibbar, 
mannen med ett stort M, 
vilken talang.

Har upptäckt en jätte bra skådespelare, spansk...Roberto Enríquez...vilken man...vilka ögon ...kan inte låta bli attsätta bilden av honom hit :) vilken talang han är...otroligt bra...gammal som jag är så har jag tid att titta på filmer och serier...tyvärr finns inte mycket av han på Netflix...Vis av vis serien finns han som karaktären Fabio...det enda jag gillade i serien var Fabios och Macarenas lilla romans...utöver det var serien våldsam, överdrivet våldsam...kunde knappast titta på det...när man är känslig, sitter man som på nålar när man tittar på sådana där våldsamma serier...för mig var serien sevärd på grund av karaktärerna Fabio och Macarena :)
Med andra ord blev jag mycket berörd av karaktären Fabio...underbar karaktär faktiskt...Synd att han tycks inte vara med i säsong 3...har tittat bara 4 avsnitt än så länge...få se när jag tittat klart...säsong 4vet jag inget ännu.

Fabio-400.jpg?1563325831