Tävlingen pågår fortfarande...börjar hoppas att lilltjejen skall vinna immunitet...ok. hon är gapig och arg ofta...men men...detta innebär inte att t.ex den äldre kvinnan måste behandla lilltjejen som skit...att hon inte ens vill säga rätt hennes namn och så leker hon ibland att vara snäll mot lilltjejen...nej, hon är inte snäll mot henne...
lesbiska tjejen borde vinna, hon är min favorit...men samtidigt tycker jag att lilltjejen skall vinna...jag gillar inte när jag ser mobbningstendersser...Ok. lilltjejen är en högljudig tjej...man beghöver inte gilla alla, men kan väl behandla varandra bra och respektera varandra....den äldre kvinnan vill andra skall respektera henne men hon respekterar inte lilltjejen.
Gamla tanten och tål inte lilltjejen och visar det ibland...vem är respektlös, det är den äldre kvinnan om är respektlös.
Vad tänker hon om lilltjejen blir immun...avundsjuk kanske.
Man skall inte mobba varandra dag efter dag...kan förstå t.ex att i början kan det vara svårt att minnas allas namn...men nu borde alla kunna allas namn, den äldre kvinnan också, men nej, hon vill inte.
Jag tycker också att tjejerna vissa av dom är högljudda med sina haahhaaa skrat...
men mobba varandra behöver man inte göra...acceptera varandras olikheter och behärska er...alla kan inte vara likadana.
---------------------------------
Denna gång sa jag rakt vad jag tycker just nu...ibland måste man säga högt sin åsikt, särskilt om någon hackas då och då. 
Såå, låt lilltjejen vara...tänk efter, alla i huset har bra sidor och dåliga sidor, ingen är perfekt.

avl-1.jpg?1585016720