m-hatt-rosa-4-40-NY.jpg?1563671009

Politik politik politik, 
vill lufta mina åsikter, 
vill säga min mening, 
är van att hålla låda ibland, 
intressanta tider nu med Nyamko, 
beklagar att Ebba gjorde "en Ebba 
med dom främlingsfientliga, 

Jag vill prata ofta politik...vill lufta mina åsikter...politik är ofta dålig skådespel...dålig teaterpjäs...det finns alltid ett par stycken som är oerhört negativa politiker som hela tiden skyller på andra och pekar med pekfingret...som t.ex Ebba...Ebba har gått för långt nu...Annie tar avstånd av det Ebba gjort...Nyamko tar avståd av det Ebba gjort...Löfven tar avstånd av det Ebba gjort...Kristersson är tyst som vanligt...V tyst likaså...även sd är tyst....MP då, tysta dom med hittills iaf...Jag är oerhört förvånad att Ebba gjorde "en Ebba" :) ..kristen människa och allt...var får hon all sin iska ifrån? ..tänker hon fortfarande på valförlusten och är avundsjuk att inte vara i en regering...jag kommer iaf aldrig att lita mer på Ebba.