”John Mack är en välrenommerad professor i psykiatri vid Harvard Medical School. Under årens lopp har han haft patienter som under hypnos berättat sinsemellan likartade berättelser om möten med rymdvarelser.”
- Människors möten med Rymdvarelser -
- adduktion - läs om ämnet

– Här en annan bok om UFO och ET som jag läs många gånger. Spännande bok.
– Denna oerhört spännande bok, bortförd, av John E. Mack, är mycket läsvärd bok, ifall man gillar det okända, utomjordingar, et…När jag läste boken, minns jag att jag tyckte att vissa skener var skrämmande. Jag tänkte, stackars människor om dom verkligen känner så där, då måste deras liv vara jätte jobbig. Någonting har dessa människor sett, hört, varit med om. Men vad? Det är svårt att säga. Antingen har dom mycket svåra psykiska problem, eller så har dom verkligen varit med om dessa händelser på något sätt. På vilket sätt? Antingen på en fysikt-plan eller mentalt/andligt/psykiskt-plan.