Alla har känslor...Känslor, vad vore vi människor utan känslor. Är man känslig om man fäller några tårar t.ex nu när prinsessan Lilian dog? Jag tycker det kallas faktist att man har medkänslor för andra människor att man helt enkelt känner...Känner både glädje, sorg och förargelse, mm. Inte bara känner, alla känner ju,  att man visar öppet sina känslor. Det gör jag oftast. Minns när jag var yngre, försökte gömma mina känslor för andra, alltså vissa känslor....Numera släpper jag loss alla känslor, fritt och öppet. Tur att jag är inte särskilt arg eller aggressivt av mig :) Gråter när gråten vill komma, fäller tårar vid känsliga händelser, ler när jag är glad, skrattar när jag är ännu gladare, stor-skrattar okontrollerat ibland med tårarna rinnande på kinderna...pratar ofta ute med helt främmande människor, börjar alltså kommunicera med folk jag inte känner....Är känslomänniska. Alla är vi känslomänniskor, vi lever genom våra känslor. Våga visa du också dina känslor. Visa vem du är.

1cjag6.jpg?1579185951