Idag det varit en harmonisk dag hittils, 
kvällens TV kan skapa sorg hos mig, 
avskyr förnedringstv, 
men vill se det och kritisera tv på grund av detta, 
tänker på värleden just nu, 
covid19 härjar överallt, 
jag mår bra i min isolering, 
men borde titta mindre på förnedringstv :) 
imorgon börjar jag kolla igen mer på Dplay, 
Dplay är en bra plats med bra program att titta på, 
Väder ryggen mer åt TV4, så kommer det att bli,, 
känner att jag måste gå till Dplay och se lite fakta program, 
hade aldrig trott att jag blir så påverkad av förnedringstv att jag tar upp det här, 
nu skall jag lugna mig, och ha en bra kväll, hoppas jag ;)
Jag är gammal, vill vända ryggen åt förnedringstv efter denna dag.
Fast om jag känner mig själv så kommer jag att små titta in iaf ibland.


jagD.jpg?1586947780