Har varit uppe med tuppen igen, det är ju så man brukar säga när man stiger upp jätte tidigt på morgonen. Ibland blir det så. Har alltid sovit oregelbundet, sovit när jag haft behov av det, iaf om jag kunnat. Vissa människor har rutiner/vanor t.om med sovandet. En liten störning i sovvanor, som t.ex sommartidens eller vintertidens början, en timmes skillnad på tiden, retar och stör d otroligt mycket. Jag tror att det är mer psykist och inget annat. Vanorna sitter fast hårt hos vissa. När man själv inte är vanemänniska, har iaf jag lite svårt att förstå det där att sömnen blir inte bra vid små ändringar. Men jag förstår att d känner det så, det handlar ju om känslor. Det är känslorna som gör det negativt, negativitet tar över positivitet.
När man får negativa känslor om nästan ingenting, borde man försöka vända sina tankar till positivt tänkande, det skulle göra bra för psyket.

Kukkahattu1-140x119-sv-kontrast.jpg?1585